روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

بدون شرح

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۷ ق.ظ

والله موندم چی بگم 

اعصابم خورد شده از وقتی این خبر رو شنیدم 

فقط تیترش رو میزنم ، خودتون بخونید 

اللهم عجل لولیک الفرج 


نظرات  (۲)

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۵ چریک جامانده

سلام حاجی والا من تو خبر خوندمش نوشته بود که فرد مورد نظر بیمار روانیه حالا دیگه راست و دروغش رو نمیدونم

 

پاسخ:
سلام
بله این رواعلام کردن 
ولی یه ادم روانی اخه بمب آتش زا درست میکنه میره میکوبه به ضریح امام رضا ؟؟؟
این ادم مشکل روانی داشته 
یکی دو نفر دیگه ای که حراست حرم تو ورودی های حرم باهمین بمب های آتش زا گرفته بودند چی ؟ 
اونا هم مشکل روانی داشتن ؟ 
دولت برای اینکه میدونه مردم به شدت نسبت به حرم امام رضا حساسیت و تعصب خاصی دارن ، به خاطر عدم ایجاد درگیری مذهبی ، و اینکه عوام نمی تونن بین اهل سنت و وهابیت تمییز قائل بشن ،این طوری موضوع رو مطرح کرده 
اعصابم خرد شد یکی اونجا نبود جلوشو بگیره اگه اونجا بودم .........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">