روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

کمی متفاوت

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ب.ظ
گاهی اوقات که از شرایط و محیط زندگیم خسته می شم، دوست دارم از آدما و دغدغه های مادی شون ، از زندگی آهنی شون فرار کنم

 برم  یه جائی که به جای خونه ها و آپارتمان ها ، خدا و آیات قدرتش احاطم کرده باشن

برم یه گوشه یه آتیش درست کنم و همه نگفته ها و حرفای فرو خورده رو توش بریزم 

تا سبک بشم

تا بتونم  دوباره با فراغ خاطر با خدا حرف بزنم

تا بتونم دوباره خودم  و  محیط اطرافم رو باز هم تحمل کنم

به نظرم آدم هر هفته نیاز به یه همچین خلوتی داره...




پ.ن
تو این هوای سرد کنار همچین آتیشی ، از هر چیز که بگذریم سیب زمینی کبابی هم خیلی می چسبه :)
با تشکر از وبلاگ شب آفتابی بابت این تصویر زیبا
۹۲/۰۹/۰۹

نظرات  (۱۷)

۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۱۸ ترشه (سیدمجبی)
خیلی قشنگ بود.
هم متن و هم عکس متحرکت!
سالاری! سالار.
پاسخ:
چشمات قشنگ می بینه سید جان
یا علی
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ فاطمه باصری
سلام خوبید؟

زیبا بود مخصوصا سیب زمینی کبابی تو هوای سرد و بارانی...

ممنونم از حضورتون
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شا الله از این سیب زمین ها نصیبتون بشه
با تشکر
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۳ فاطمه باصری

 تو بازی زندگی موقع یارکشی چه خوبه آدم بگه : من و خدا ، شما همه . . .

۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۹:۱۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الجمیل والجمال

آفرین و احسنت به دلاور خط نبرد....

انشاالله همیشه خوش باشی و لذت وافری از عالم الهی ببری ...

چرا که خداوند تبارک و تعالی در قران فرموده است در این نعمتها آیات ونشانه هایی برای شما نهفته ام....


و خوبی این کار این است که شما را مسلط بر طبیعت آفریده شده برای شما می کند ...

نه طبیعت را بر شما و همه ما....

امیدوارم همیشه خوش باشی و عاشقانه زندگی کنی...

در طبیعت راستی دعای فرج خواندن هم زیباست..

مخصوصا روی خش خش برگ ریزان پائیزی....

التماس دعای عهدئ وفرج مولا را فراموش نکنیم....
پاسخ:
سلام

ممنون
یا علی مدد
۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ فاطمه باصری

 خود را ارزان نفروشیم

ما تکه ای از روح خدا را در خود داریم

درفروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند

قیمت = خدا
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۶ فاطمه باصری
سلام خوبید

باتبادل لینک موافقی خبرم کن
پاسخ:
سلام
موافقم
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۳ محمدصادق ملکی
سلام این جور موقع باید بری بیابون و فقط فقط حرف بزنی، باخودت....
داد بزنی...
این جوری یکم آدم احساس سبکی میکنه
پاسخ:
سلام
اون وقت نمی گن طرف دیوونه شده داره با خودش حرف می زنه ؟؟؟
باز با خدا حرف زدن که بهتره :)
دعای ابوحمزه ای ، کمیلی ...
در ضمن مگه جنگ و کوه بد هستن که میگی برو تو بیابون
اصلا من می خوام برم تو پارک جنگلی بشینم با خدا درد و دل کنم :D
تازه بعدش یه دست پینت بال هم می زنم خخخخخخخخخخ
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۰ فرزندِ زهـــــــــــرا (س) ...
سلام.همه این چیزایی که گفتید درسته..
اما باید جوری باشیم که حتی تو شلوغی هم با خدا بتونیم خلوت کنیم..
(هرچند که یه جایی دور از همه ادما و خلوت،درد و دل کردن با خدا خیــــــــــــلی میچسبه)
پاسخ:
سلام
خب تو دل طبیعت یه مزه دیگه ای میده
این که اطرافت هیچ بنی بشری نباشه
یه چیز دیگه هست
۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ فاطمه باصری
سلام

 معبودم

متبرکم گردان به نامت

متبلورم گردان به عبادتت

متذکرم گردان به ذکرت

مرحمتم گردان به رحمتت

۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۹ علیرضا علاقه مندان
سلام
من هروقت توی این موقعیت گیرکنم،سریع آماده میشم میرم هیئت
اونجا تنها جائیه که راحت میتونم حرفامو بزنم
..........
بالاخره دله دیگه
.........
هعــــــــــــــی
از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است
پاسخ:
سلام
هیئت هم جای خوبیه
ادم رو اروم میکنه
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۸ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا...

السلام علیک من اطاع الله فی سره و علانیه ؛السلام علی ابن فاطمه الزهرا"روحنافدا"
باسلام بر نوکر زادگان ارباب دوعالم حسین جان؛آخرین شب محرم  الحرام است؛عمرتان پر برکت به نوکری ارباب جان حسین روحنافدا

صدقه برای وجود مقدس و قلب نورانی اباصالح المهدی ارواحناله لک الفدا فراموش نشود!

زنده باشید و سالها نوکری و کنیزی آل الله ارواحناله لک الفدا نمائید..

التماس دعای عهد و فرج مولا ....

لبیک یا حسین جان ...لک لبیک....
۱۳ آذر ۹۲ ، ۰۸:۳۵ بیدار بیقرار
سلام 

هوایی شدن ما گردن شما 

واقعا دلچسبه ،یاعلی
پاسخ:
سلام
ای بابا
گردن ما که از مو باریک تر
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۱ جعفری ندوشن
سلام
این سیب زمینی کبابی رو خوب اومدی عجیب آدمو توی این خلوت به یاد خدا می اندازه!!!!!! :D
پاسخ:
سلام
نه اون بعد از یاد خداست

۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۷ فاطمه باصری
انشاالله با خواندن این دعا در صفر از بلادور، وحاجت روا شوید
 
سبحان الله یافارج الهمّ و یاکاشف الغم فرّج همی ویسرّ أمری وأرحم ضعفی وقلة حیلتی وأرزقنی من حیث لاأحتسب یارب العالمین ...
 
پیامبر (ص) فرمود: هرکس مردم را ازاین دعا با خبرکند درگرفتاریش گشایش پیدا میشود انشاء الله ...
سلام حاج سالار
آره موافقم آدم باید گاهی بره یه جای خلوت و دور از هیاهو البته بلند بلند با خدا حرف بزنه . گاهی تو شلوغی شهر احساس میکنم صدای من به خدا نمیرسه . راستی عکس آتیش گرمای قشنگی رو بهم منتقل کرد خیلی حس خوبی بود . سیب زمینی کبابی هم نوش جونتون .
هه هه هه
التماس دعا
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه
ان شا الله نصیب شما هم بشه سیب زمینی کبابی
یا علی
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۱ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
خوشحال میشم از انتقادات شما در وبلاگ جدیدم استفاده کنم.
التماس دعا
۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۸ فاطمه باصری
سلام

 به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی

و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">