روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

پرواز

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۶:۰۲ ب.ظ

بالاخره خان شیشم رو هم رد کردیم و فقط مونده غول سفید که خان هفتم هست.


ساعت6:30 صبح توی غول سفید نشستیم.


یعنی غول سفیدسقوط می کنه؟

خدا می دونه؟

طبق یه برنامه از پیش طراحی شده با مسئول تحویل بار کلی رفیق شدم ودست آخر هم بهش گفتم اقا یه جای اکازیون وتوپ کناره پنجره به ما بده ،اون بنده خدا هم یه جای خوب به ما داد.کلی به این رفیق حاج اقامون فخر فروختیم که عمرا بذارم کنار پنجره بیای .

ولی هنوز پرواز نکرده بودیم سر مهمان دار اومد گفت یه خانواده هستن که جای کنار هم ندارن دونفر مردونگی کنن جاشون رو عوض کنن .و ماهم خراب معرفت ومردونگی بلند شدیم وپنجره نصیب حاج اقا شد و بعد از پرواز کلی به ما فخر فروخت.

ساعت 9:15 توی فرودگاه جده بودیم.

یه ساعت مارو معطل کردن. دوتا عکس هم توی فرودگاه گرفتم به همراه عکس حاج اقا:

***

***

این هم همون دس شوئی مردونه خودمون هست!!!

انصافا شبیه ملک فهد نیست خخخخخخخخ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">