روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

صحبتی با یل ام البنین

يكشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۳۰ ب.ظ

سلام

اقا جان همه شما را به  معرفت و ادب واحترامتون می شناسند.

وغیر از این هم نیست .ولی امروز که بقیع رفتم در حیرت موندم که شما چطور این وضع را تحمل می کنید.آیا این خلاف ادب نیست که شما حرم و بارگاه داشته باشید ولی مادرتون حضرت ام البنین حتی سایبون هم نداشته باشه .

شما ضریح زیبائی داشته باشید ولی مادرتون حتی یه سنگ قبر ساده هم نداشته باشه.

اقا جون چون می دونم توی  دستگاه شما هر چیزی ممکن وسهل هست  این موضوع رو (این که خلاف ادب هست وضع مزار مادرتون این باشه و وضع حرم شما آنگونه ) آنقدر میگم تا یه فکری برای این وضع غربت انگیز بقیع کنید.


این عکس مزار ام البنین وعمه های پیامبر حضرت صفیه وعاتکه هست که حتی نمی ذارن نزدیکشون بشیم

اقاجون شرمنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">