روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

اندر احوالات یاد دوستان بودن

چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ

از روزی که می خواستم حرکت کنم بیام سفر وقتی با دوستان خدا حافظی می کردم چنتا شون گفتن رفتی اونجااگه تلفنی چیزی گرفتی زنگ بزن شماره ات رو داشته باشیم تا بهت زنگ بزنیم.

ما هم خراب معرفت همین خط ایرونی خودمون رو اوردیم وبه بچه ها تک می زدیم که یعنی اولا خط خودم دستم هست و ثانیا یعنی به یادتون هستم.

اس ام اس هم گه گاهی به بعضیا میدایم چون هر پیامکی 400 تومن هزینه داره.

اما از همه مهم تر اگه تماس بگیری همون اول کار 2500 تومن به حسابت می افته .دیروزتوی اتوبوس داشتم به یکی از رفقای قدیمی تک میزدم که یهو برداشت منم سریع قطع کردم ولی متاسفانه 2500تومنه از جیب مبارکمون رفت به قول معروف آش نخورده ودهن سوخته  .

حالا اینکه هیچییکی دیگه از همین دوستان کلی به بنده اعتراض کرده که چراتک زنگ میزنی ؟

واین شد که بساط تک زنگ زدن هم بر چیده شد!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">