روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

زیارت دوره مکه مکرمه

پنجشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۴۴ ب.ظ

سلام

معمولا کاروان هائی که وارد مکه میشن در روز سوم به زیارت دوره میرن ولی چون ما زمانی وارد مکه شدیم که آخر ماه قمری بود به همین خاطر همون روز اول ما رو به زیارت دوره بردن.

اول به کوه ثور جائی که غار ثور در آن هست رفتیم .

غار ثور همان غاری هست که پیامبر در هنگام خروج از مکه و هجرت به مدینه در آن پنهان شد و عنکبوت درب آن را بست و کبوتری هم در آنجا لانه ساخت.

ازاون جا به سمت صحرای عرفات رفتیم که یکی از میقات های حاجیان هست توی عرفات این عرب ها یه سری شتر رو برداشته بودن بزک کرده بودن و ملت رو برای یه سواری کوتاه تیغ می زدند

صحرای عرفات برای ما شیعه ها یه معنای دیگه ای داره مخصوصا موقعی که دعایی که امام حسین در روز عرفه رو میخونیم البته این رو هم بگم که طبق احادیث خدادر روز عرفه اول به زائران کربلا نظر می کند وبعد به حاجیان صحرای عرفات نظر می کند(این هم محض ریا من عرفه گذشته کربلا بودم)

از صحرای عرفات رفتیم مشعر الحرام . حاجی ها بعد از وقوف در عرفات شب رو میان در این مکان بیتوته می کنن

از مشعر هم حرکت کردیم و از کنارمنی هم رد شدیم  در ادامه مقابل جبل النور جائی که غار حراء در آن واقع شده توقف کردیم البته بالای کوه نرفتیم ولی قرار هست امشب باچنتا از بچه ها بریم بالا.

از اون جا وارد شهر مکه شدیم در بین راه که می رفتیم روحانی کاروان حاج اقای نجفی برامون واقعه کشتار زائران ایرانی در سال 66 رو تعریف می کرد خود ایشون هم اون موقع در همین مکان بودند و از مشاهدات عینی خودشون می گفت.

خدا لعنت کنه این ال سعود ملعون رو در حرم امن الهی که هیچ کس حق نداره حتی یک علف رو بکنه  یاحق کشتن یه پشه روهم نداره اینا چند صد نفر حاجیان  و زائران خانه خدا رو به گلوله بستند .امام جمله ای داشتند که فرمود ما اگر از امریکا واسرائیل بگذریم هرگز از ال سعود نخواهیم گذشت.

در ادامه رفتیم کنار قبرستان ابوطالب جائی که مخصوص خاندان بنی هاشم بوده وبزرگان بنی هاشم اقوام و خویشان پیامبر در آن دفن هستند .جائی که ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها در آن دفن هستند.

جائی که این آل سعود ملعون قصد دراد آن را هم خراب کند.

درمورد حضرت خدیجه در تاریخ تحریفات بزرگی صورت گرفته. من جمله اینکه گفته اند ایشون بیست سال از پیامبر بزرگتر بوده یااینکه ایشون قبلا سه بار ازدواج کرده بوده.این ها از جمله اسرائیلیاتی هست که برای انتقام گرفتن از شخصیت حضرت خدیجه به خاطر حمایت سرسختانه ایشون از پیامبر ، صورت گرفته .

آخه حمایت های ایشون یکی از دلایل رشد اسلام در سال های اولیه بعثت بوده واگر ثروت ایشون نبود مسلمانان در سه سال محاصره اقتصادی در شعب ابی طالب ازگرسنگی می مردند .جالب تر اینکه یک سری اومدن با دستاویز قرار دادن این موضوع گفتن اسلام با پول حضرت خدیجه و شمشیر امام علی پیشرفت کرده.

این حرف به قول امام علی کلام درستی هست که از آن اراده باطل کردند .یعنی واقعا اگر ثروت حضرت خدیجه نبود معلوم نبود بر مسلمانان در شعب ابی طالب چه می آمد یا اگر شمشیر امیر المومین نبود کفار وقریش در جنک احد وخندق می توانستند پیامبر را بکشند وریشه اسلام را ازبین ببرند.

واقعا ثروت خدیجه و شمشیر علی در پیشرفت اسلام بسیار تاثیر گذار بود ولی این ها می خواهنداین گونه الغا کنند که انگار پیامبر ثروت خدیجه رابه مردم می داد تا مسلمان شوند یا امیر المومین شمشیر خود را زیر گلوی مردم می گرفت تا آنها مسلمان شوند. در تمام تاریخ حتی دربین اسرائیلیات هم چنین چیزی وجود ندارد .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">