روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام

به این سخنان توجه کنید : 


 "من عزت و غرور ایرانیان را بازخواهم گرداند"


 ورزشگاه شهید شیرودی شنبه 18 خرداد


"ارزش ریال و گذرنامه ایران کم شده است، امروز باید برای ویزا هم ایرانی‌ها انگشت‌نگاری شوند در حالی که عزت و عظمت به این سرزمین برگردانیم "



"نباید یارانه‌ها حالت صدقه پیدا کند دولت تدبیر و امید با یارانه کالایی به معیشت مردم کمک خواهد کرد تا اقشار کم‌درآمد زندگی آسوده‌تری داشته باشند."

مهدیه رشت یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲

آرزوی هر ایرانی هست که کشورش سر بلند و عزتمند باشه

حالا باید بررسی کنیم که اقایون توی این مدتی که بر کرسی ریاست تکیه زدن، چه اقداماتی برای عزتمندی ایران کردن

البته بدیهی است که عزت در دو مقوله داخلی و بین المللی قابل بررسی هست

ابتدا ببینیم بستن با کدخدا چقدر برای ایران اسلامی موجب عزتمندی شد :


عرصه بین الملل


1- 25 آذر 1392

دیدار هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران



«تاریا کرونبرک» سرپرست هیات در زمان ورود ظریف به سالن در اقدامی غیر دیپلماتیک به احترام وزیر از جای خود بلند نمی شود
برای بنده احترام گذاشتن یا نگذاشتن به شخص آقای ظریف اصلا مهم نیست ولی اینکه یک مقام غربی به وزیر امور خارجه کشور من بی ادبی کنه ، خیلی سنگینه
و اما واکنش دولتی که می خواست عزت به ایران بر گردونه چی بود ؟

سانسور و بایکوت خبری

2- 25 آذر 1392

دیدار هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا با جناب آقای هاشمی رفسنجانی


سرپرست هیات پارلمانی اروپا که بعد از دیدار با ظریف به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفته بود، رفتار غیردیپلماتیک خود را این بار در دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام به نمایش گذاشت.

بر اساس فیلم و تصاویر منتشر شده در زمان ورود هاشمی رفسنجانی، کرونبرک از جای خود برنمی خیزد در حالی که دیگر همراهان وی به احترام هاشمی بلند می شوند.
بالاخره حاج آقا بستن با کدخدا، این چیزا رو هم داره که تو کشور خودت، میهمان بهت بی ادبی کنه و کوچیکت کنه
(حالا گناه رو گردن تشریفات و هر کسی دیگه ای هم که بندازی)


3- سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه
رفتار عجیب و غیر دیپلماتیک وزیر خارجه سوئد در نشست خبری با ظریف



«کارل بیت» وزیر امور خارجه سوئد در نشست خبری با وزیر امور خارجه کشورمان در زمان صحبت های ظریف در اقدامی خارج از عرف و غیر دیپلماتیک اقدام به عکاسی با موبایل خود از خبرنگاران حاضر در سالن کند
که باز هم با سکوت وزیر امور خارجه مواجه شد.


4- آذر 1392

دیدار هیئات پارلمانی اتحادیه اروپا با دو نفر از محکومین فتنه در سفارت یونان


 تا اینجای کار اگه به ظریف و هاشمی و روحانی و هر کس دیگه ای توهین و بی ادبی می شد، اگر چه به یک مقام نظام توهین شده بود و بسیار زشت بود ولی عملا این آقایون باید اعتراض می کردند و از اعتبار و آبروی خودشون و نظام دفاع می کردن که خب دوست نداشتن ، نکردن ولی از اینجا به بعد اقدامات این غربی های گستاخ ، استقلال کشور رو زیر سوال برد. و دریغ از کوچک ترین عکس العمل از سوی دولتمردانی که ادعا داشتند می خواهد عزت و سر بلندی برای ایرانیان به ارمغان بیاوردند. و همین خنده های اقای ظریف موجب گستاخ تر شدن این غربی ها هم شد.

5- 30 آذر 1392

«بونینو» وزیر امور خارجه ایتالیا وارد تهران می شود
بونینو در زمان ورود به ایران می خواهد بدون حجاب دیپلماتیک وارد کشورمان شود
از اینجای ماجرا به بعد روایت های دوگانه ای از این مساله توسط رسانه‌ها نقل می شود.

یکی از سایت‌های خبری ماجرا را اینگونه روایت می کند: «هنگام نشستن هواپیمای حامل وزیر امور خارجه ایتالیا، وقتی مدیر تشریفات وزارت امور خارجه با سه روسری رنگین برای استقبال از وی وارد هواپیما می‌شود، او قبول نمی‌کند و می‌گوید که فقط بدون حجاب حاضر است وارد ایران شود.»

این سایت خبری در ادامه آورده بود: «وقتی گفته می‌شود که طبق پروتکل باید عمل شود، وی پاسخ می‌دهد که چطور مقامات ایرانی در ضیافت‌های ما به خاطر سرو مشروب حاضر نمی‌شوند، من هم حاضر نیستم تن به این محدودیت بدهم. اصرار‌ها راه به جایی نمی‌برد و بالاخره مدیرکل تشریفات با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تلفنی تماس می‌گیرد و کسب تکلیف می‌کند و خواستار مکالمه وی با وزیر امور خارجه ایتالیا می‌شود. ظریف ضمن اینکه حاضر به مکالمه تلفنی نشده است، می‌گوید: بگویید اگر نخواهید حجاب داشته باشید، نمی‌توانیم در تهران از شما پذیرایی کنیم و همه قرارهای شما لغو می‌شود. وی با ناراحتی در داخل هواپیما ابتدا با ایتالیا تماس تلفنی برقرار می‌کند و بعد با عصبانیت و پس از کشیدن چند سیگار، با اکراه روسری را به سر کرده و از پلکان هواپیما پایین می‌آید.»

۴ توهین دیپلماتیک به مقامات ایرانی در ۵ ماه/ دولت روحانی واکنش نشان می‌دهد؟

این روایت از ماجرا که موضع و عملکرد خوب وزارت خارجه را نشان می داد تنها چند روز بیشتر دوام نیاورد و انتشار تصویر بی حجاب خانم وزیر در زمان ورود به کشورمان باعث تعجب شد.

این بار نیز وزارت امور خارجه سکوت را بر هرگونه پاسخ گویی ترجیح داد.
اینم از دولت راستگویان
بی احترامی غربی ها به قوانین کشور هم رسیده
این ظریف همون کسی هست که وقتی توی ژنو 1 یه توافقنامه ای که فقط ایران امتیاز داده بود رو امضا کرد همچون یک قهرمان ملی ازش استقبال کردند که انگار معجزه کرده،
 (بابا امتیاز دادن کار سختی نیست ، همه میتونن امتیاز بدن،کار یه دیپلمات امتیاز ندادن و امتیاز گرفتن است آقای قهرمان قلابی که استقلال کشور رو مهمانان وزارت خونه زیر دست شما زیر سوال بردن و دریغ از یه واکنش جدی)
(بماند که الان کار به جائی رسیده که قطعنامه میدهند و از روحانی میخواهند که هم جنس بازی را هم آزاد کند)

6- اسفند 1392
دیدار کاترین اشتون با برخی متهمان فتنه در سفارت اتریش



اگر دولت براش استقلال کشور مهم بود و همون موقعی که هیئات پارلمانی اروپا با فتنه گران دیدار کرد حسابی حالشون رو می گرفت و وزارت خارجه هم به جای سکوت و خندیدن یه عکس العمل درست و حسابی می کرد این خانوم جرات نمی کرد دوباره همون کار رو تکرار کنه.
بماند که نه تنها کاری و اعتراضی نکردن بلکه حتی زمزمه هائی هست که خودشون هماهنگ کردن
خیانت شاخ و دم نداره

از موارد دیگه همچون قطعنامه پارلمان اروپا، چندین حرکت تروریستی و امنیتی و گروگان گیری و صحبت ها و تهدیدهای روزانه  بر علیه کشورمان که مسئولین فقط یاد گرفتن بگن مصرف داخلی داره صرف نظر می کنیم. بذار وارد عرصه داخلی بشیم ببینیم در عرصه داخلی چقدر دولت به عزت و ابروی مردم افزوده

عرصه داخلی

بازگشت اقتصاد کوپنی و تو صف ایستادن جهت بالارفتن عزت و کرامت انسانی در دولت یازدهم









از این دست تصاویر که عزت از نگاه آقای حسن روحانی رو نمایش میده بسیار است و خودتون هم قطعا زیاد دیدین
یه بار دیگه جمله آقای روحانی رو مرور میکنیم:

"نباید یارانه‌ها حالت صدقه پیدا کند دولت تدبیر و امید با یارانه کالایی به معیشت مردم کمک خواهد کرد تا اقشار کم‌درآمد زندگی آسوده‌تری داشته باشند."

حاج آقا قرار بود یارانه حالت صدقه پیدا نکنه و یارانه کالائی به معیشت مردم کمک کنه  ولی شما که بیشتر مردم رو ذلیل کردین با این سبدتون ، اندک آبرو و حرمتی که داشتن رو هم با توهین های مکرر مشاوران و دوستانتون از بین بردین و کلی هم بابت برنج هندی و مرغ ترکیه ای منت سر مردم گذاشتین



اما در عرصه داخلی عزت مداری دولت یازدهم به همین خلاصه نمیشه بلکه بارها هم مردم با عزت ایران رو در همین مدت کوتاه مورد لطف قرار دادند و با بی سواد و لبو فروش و ... خطاب کردن آنها ، از انتقاد کردن منتقدین در نحوی  امور اداره کشور جلوگیری کردن در فضای باز و آزادی کامل چندین نشریه منتقد رو خفه کردند

در آخرین اقدام هم اخیرا با زیر نویس های تلویزیونی ، جوری مردم رو نسبت به یارانه ای که از بیت المال پرداخت می شود نه از جیب آقایون و ارثیه پدران بزرگوارشون ، تشویق به انصراف کردند؛ که انگار هر کس یارانه بگیرد مغضوب علیهم و کافر است.



آقاجان  ما عزت و کرامتی که شما دارید اینطوری می دید رو اگه نخوایم باید کی رو ببینیم

با این عملکرد منفعلانه همه چیز ملت و کشور و نظام رو دارید به باد می دهید

در اخر هم جمله ای به آقای روحانی
اقای روحانی  اگه خزانه خالی هست ، خرج میلیاردی برای استخر و سونا و جکوزی توی دفتر کارت دیگه برای چی هست ؟
  مگه چقدر سر کار هستی که یه ست هم تو محل کارت دادی درست کنن
۳۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۷