روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

غرور

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵

نظرات  (۱۱)

۰۶ آذر ۹۲ ، ۰۹:۰۵ فاطمه باصری
سلام

 چنان زندگی کن
 که کسانی که تو را می شناسند اما خدا را نمی شناسند
 به واسطه آشنایی با تو با خدا آشنا شوند
پاسخ:
سلام
این گونه زندگی کردن توفیق می خواهد
وفقکم الله
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۰ بیدار بیقرار
زیباست
پاسخ:
سلام
ممنون
یا علی
۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۴:۵۳ فاطمه باصری

چه دعایی کنمت بهتر از این :

خنده ات از ته دل

گریه ات از سر شوق

و دلت کلبه ای از مهر و صفا

قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا

 

۰۶ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۰ فاطمه باصری
سلام

  در راه راست از کمی روندگان نترسید چون اکثر مردم گرد سفره ای جمع شدند که سیری آن کوتاه و گرسنگی آن طولانی است …
حضرت علی (ع)

اعوذ بالله من الغرور ....
پاسخ:
اعوذ بالله من شر نفسی....
سلام حاجی
آخ گفتین همه حرف رو یکجا زدن . یا علی
سلام حاجی
با بدون شرح 29 بروزم و منتظرتونم . التماس دعا
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۴۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحسین روحنافدا....

العفو بحق الحسین ارواحناله لک الفدا فی کل الامور دنیا و الاخره...

التماس دعای عهد و فرج مولانااباصالح المهدی ارواحنله لک الفدارا جهانی نمائیم انشاالله....

لبیک یاحسین جان..لک لبیک....
۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۰ فدایی زینب...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۰ فاطمه باصری
سلام

 خدایا ! اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . . تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . . با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . . همراهیت را . . . مهربانی و بزرگیت را . . . برایم یادآوری کن …

۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۲:۰۲ فاطمه باصری

 

╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام *
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز *
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬♥´¨)
........* ........* ........*


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">