روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۲

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۲۸ ب.ظ
«اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.» این پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به عنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نظر مردم انتخاب شد. در نظرسنجی‌ئی که از دهم تا بیست‌و‌چهارم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۱۴هزار پیامک و ۴هزار و پانصد نظر دریافت شده نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و دو هستند:

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای از بیانات در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهورى آقای روحانی بود: «درس بزرگى که ما از فشارهاى اقتصادى دریافت کردیم، این است که هرچه می‌توانیم، باید به استحکام ساخت داخلى قدرت بپردازیم.»
 
دومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، مسأله‌ی خوش‌بین نبودن رهبر انقلاب به مذاکره با آمریکا در مسئله‌ی هسته‌ای در دیدار مسئولان نظام‌ (۱۳۹۲/۰۴/۳۰) بود: «در مسائل خاص، مذاکره را منع نمیکنم لیکن من خوشبین نیستم؛ چون تجربه‌ى من این را نشان میدهد. آمریکائى‌ها، هم غیرقابل اعتمادند، هم غیر منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نیستند.»

مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۲ انتخاب شد

و اما مهمترین جمله سال ۹۲ از نظر مردم:
در هفته‌های پایانی سال پیش، سران رژیم صهیونیستی در ادامه تهمت‌های بی‌اساس درباره برنامه هسته‌ای نظامی ایران، بارها جمهوری اسلامی را به حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای تهدید میکردند و دامنه این تهدیدها روز بروز گسترده تر میشد؛ رهبر انقلاب در اولین سخنرانی عمومی سال ۹۲ در مشهد مقدس پاسخ این تهدیدها را اینگونه دادند: «اگر غلطی از آنها [سردمداران رژیم صهیونیستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.»

مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۲ انتخاب شد


نظرات  (۱۹)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۰۴:۳۹ خادم الشهداء
سلام علیکم
چندی از جوانان فعال درعرصه مجازی
جهت انسجام نیروهای ارزشی استان خوزستان و شرکت درمباحث دینی و فرهنگی ‍تصمیم به ایجاد تالار گفتوگویی دریکی از مسنجرهای معروف دنیا بانام پالتالک گرفته اند که امکان گفت و گوی صوتی و تصویری را برای حاضرین در ان فراهم میکند وبدین صورت راهی مناسب برای ارتباط افراد و استفاده از مباحث میباشد خوشحال میشویم شماراهم درجمع خود ببینیم واگر پیشنهادی دارید بامادرمیان بگذارید تا دراین مسیر مورد استفاده قرار دهیم ومن الله توفیق.
یا مقلب القلوب و الأبصار
یا مدبّر الیل و النّهار
یا محوّل الحول و
الأحوال
حوّل حالنا إلی أحسن الحال
...................................................
ای آن که به تدبیر تو گردد ایّام 
ای دیده و دل از تو دگرگون مادام
وی آن که به دست توست أحوالِ جهان
حُکمی فرما که گردد ایّام به کام

………………………………………………….
سلام دوست عزیز:
فرا رسیدن عید سعید نوروز را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال موفقی را پیش رو داشته باشید.
یاعلی
السلام علیک یا ربیع الاَنام و نضرةَ الاَیّام...

سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار....

****
سال فاطمی خوبی داشته باشید....

......
http://heyateketab.blog.ir/
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۲۴ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی (ارواحناله لک الفدا)

باسلام و ادب محضر شما خواهران بزرگوار و برادران عزیزم

باعرض تهنییت خدمت شما جهت فرارسیدن بهار انسانی و جلوه ی معاد خداوندی و عرض تعزییت ایام سوگواری شهادت
ام ابیها، صدیقه ی طاهره کبری،فاطمه الزهرا(ارواحناله لک الفدا)
هدیه پیش کش حسینیه ی ققنوس کربلا تقدیم شما....

هدیه نوروزی که برای حضرت علی"ارواحناله لک الفدا" آوردند !
عیدی دادن در خانواده های سنتی ایرانی دارای اهمیت و مفهومی در خور توجه است و این باور وجود دارد که گرفتن عیدی از دست کسان مورد احترام از نظر سنی، منزلتی و خویشاوندی تبرک و خوش یمن است.

هدیه و عیدی دادن به مناسبت نوروز رسمی دیرینه است. کتاب های تاریخی از پیشکش ها و بخشش های نوروزی در ادوار پیش از اسلام و بعد از اسلام خبر می دهند، از رعیت به پادشاهان و حکمرانان، از پادشاهان و حکمرانان به وزیران، دبیران،کارگزاران و شاعران و از بزرگترهای خاندان به کوچکترها به ویژه به کودکان.

رسم هدیه دادن نوروزی را، ابوریحان بیرونی از گفته آذر باد موبد بغداد چنین آورده؛ نیشکر در ایران، روز نوروز یافت شد پیش از آن کسی آن را نمی شناخت. جمشید روزی نی ای دید که از آن کمی به بیرون تراوش کرده، چون دید شیرین است امر کرد، این نی را بیرون آورند و از آن شکر ساختند ومردم از راه تبرک به یکدیگر شکر هدیه کردند و در مهرگان نیز تکرار کردند و هدیه دادن رسم شد.(آثار الباقیه، ص 328)

پیشکشی رعیت"تاجر، صنعتگر،کشاورز"و حاکمان ولایت به پادشاهان و خلفا در واقع بخشی از باج و خراج و مالیات سالانه بود که گفته یا نگفته به آن متعهد بودند و خزانه کشور از آن آبادان بود.

ابوریحان بیرونی می نویسد؛ پادشاهان ساسانی آنچه را که پنج روز عید"به ترتیب اعیان، دهقانان، سپاهیان، خاصان و خادمان"هدیه آورده بودند روز ششم امر به احضار می کرد و هر چه قابل خزانه بود نگه می داشت و آن چه می خواست به اهل انس و اشخاص که سزاوار خلوتند می بخشید.

"کمپفر" سیاح دوره صفوی، از هدیه های حاکان و ثروتمندان محلی که برای شاه سلیمان می آوردند به عنوان "سومین بودجه دربار"یاد می کند. تاورنیه هدیه یکی از حاکمان را به پادشاه "ده هزار اشرفی"ذکر کرده و شاردن هدیه های به پادشاه را حدود 2 میلیون فرانک تخمین می زند.

دروویل می نویسد؛ این هدیه های نوروزی علاوه بر طلا،جواهر و سکه های زر، عبارت از اسب های اصیل، جنگ افزار، پارچه های گرانبها و شال های کشمیر و پوست های ممتاز و قند و قهوه و چای و مربا است.

در کتاب های تاریخی و ادبی، بیش از همه از هدیه پادشاهان به شاعران سخن رفته، هدیه ای که بنابر رسم برای سرودن قصیده ها و مدیحه های نوروزی داده می شد. هدیه به شاعران در جشن نوروز که انگیزه و وسیله ای برای سرودن شعر و مدیحه بود در واقع نوعی حقوق ماهانه و سالانه شاعر به شمار می رفت. این بخشش ها گاه به اندازه ای بود که می توانست شاعری را توانگر سازد. رسم و ضابطه پیشکش های سنگین بها به پادشاهان و حاکمان تا دوره مشروطیت رایج بود.

امروز رسم عیدی دادن در بین همه قشرها و خانواده ها و سازمان ها دولتی و خصوصی پابرجاست و در سازمان های دولتی رسمیت یافته است. عیدی دادن به جوانان و کودکان در خانواده، به کسان کم در آمد و خدمتگزاران در محیط کار، به رفتگر، به نامه رسان و...در عین حال نوعی جبران زحمت و انتظار خدمت است. عیدی های امروز بیشتر به صورت نقد و اسکناس نو است. بانک ها پیش بینی تهیه"اسکناس نو"کرده و در اختیار مشتریان می گذارند. در جامعه کشاوری،روستایی و عشایری در گذشته ای نه چندان دور،پیشکش های نوروزی فراورده محلی بود و بخشش ها  کالا و فراورده غیر محلی.

هدیه دان که به مناسبت هایی چون عید، موفقیت، مسافرت، تولد، ازدواج، مرگ و..است. به ویژه در خانواده های سنتی دارای اهمیت و مفهومی در خور توجه است. البته این باور وجود دارد که گرفتن عیدی از دست کسان مورد احترام"از نظر سنی، منزلتی، خویشاوندی، علمی، نسبی و.."تبرک و دارای شگون است.

از امیرالمونین علی (ع) روایت شده است که ایرانیان ظرفهای حلوا برای او هدیه آوردند، پرسیدند اینها چه هستند؟گفتند؛ هدیه نوروزست. پس گفت؛همه روزها نوروز باشد. پس شیرینی را خورد و ندیمان را بخوراند و ظرف ها را بین مسلمین قسمت کرد. (المحاسن و الاضداد، ص 395)

در نوروز جامی سیمین که پر از حلوا بود برای پیغمبر(ص) هدیه آوردند و آن حضرت پرسید که این چیست؟گفتند امروز نوروزست. پرسید که نوروز چیست؟گفتند عید بزرگ ایرانیان است. (ترجمه آثار الباقیه ص 279 و 556 )

_____________________________________________________________
التماس دعای عهد و فرج مولایمان ان شاالله
سلام.
سال نو را به شما تبریک و تسلیت عرض می نمایم(تبریک به جهت نوروز و تسلیت به جهت ایام فاطمیه و اینکه یکسال گذشت ولی اماممان نیامد) و امیدوارم این سال برای شما سالی سرشار از موفقیت و همراه با رضایت اهل بیت و خداوند منان باشد...
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یا زهرا
.....................
خادم الحسین
1393/01/02
سلام....
دعوتید با طعم کتاب ناب....

*استاد عشق...
http://heyateketab.blog.ir/post/46

یا علی
سلام.
عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
التماس دعا
یا حضرت مادر(س)
پاسخ:
سلام 
چشم خدمت میرسیم

سلام

بایه مطلب متفاوت به روزیم

سربزنید

مطمئن باشید ضرر نمی کنید

پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسیم
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۷ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

اللهم اشف کل مریض؛آمین یارب العالیمن

به یک یاعلی مددی همه شما محتاجم و اومدم امشب در خونه هاتون در می زنم و کاسه می چرخونم
برای اینکه به عشق شش ماهه ی حضرت رباب ؛باب الحوائج علی اضغر ابن الحسین ارواحناله لک الفدا؛
برای این پسر بچه ی زیبا که داره جونش رو با بیماری که داره از دست می ده و برای شفای همه بیمارانی که در این شبها
به دنبال یک دعای باصفا و یک قلب شکسته می گردند که دعاشون کنه و به هر شکلی که شده خداوند تبارک و تعالی
نجاتشون بده.... عزیزانم ، خواهران بزرگوارم و برادران گرامی ام؛ خدا می داند که این حقیر این بچه را نمی شناسم
اما با دیدن
 عکس زیبای این کودک دلم رفت کربلا .... بیائید امشب و این چند روز باقی مونده از ایام مادریمان
از مادر جان سادات بخواهیم که او را شفای عاجل عطا کندمادر یک آبرویی پیش خدا خرج کنه تمومه و بدون اینکه کارش به تیغ جراحی برسه ؛ یکبار دیگر خداوند
تبارک و تعالی به خانوده اش او را برگرداند ....
یک یا علی مددی بگویید و با بازنشر این مطلب بگذارید همه دعا کنند ...خلاصه یک دل شکسته و با آبرو پیش مادرجان
عزیز کرده پیدا می شه ؛ مادر حرفش رو زمین نیندازه ....
منتظر دستان پر مهرتان و جوانمردی از سر غیرت و مروت شما هستم....
هرجور که صلاح می دانید برایش نذر بردارید....
بحق مادر سادات هرچی مشکل تو زندگی دارید برطرف بشه و هرگز دچار گرفتاری نشید و دستتون پیش مردی هم بحق عموی سادات دراز نشه ...

بگید یاعلی مددی و درد و بلا نبینید ....
صفای باطنتون رو عشقه ....

http://parsisampad.blog.ir/1393/01/06/%D8%AF%D8%B9%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B4#comments
سلام....
سیاه پوش تر شدیم...

http://zareh.blog.ir/post/380
پاسخ:
سلام 
خدمت رسیدیم

الحمدلله الواحد الاحد الفرد الصمد الذی هدانی لولایتک و خصنی بزیارتک و سهل لی قصدک . . .


یـ علی ـا

سلام،

با این پست همراه شوید و به صورت آنلاین آمار لحظه به  لحظه جهان را ببینید. علاوه بر آمار جمعیت جهان که عجیب است آمارهای دیگری هم به چشم می آیند. مثل:
* آمار خودکشی
* آمار سقط جنین
* آمار سیگارهای مصرف شده امروز
* آمار افراد دارای سو تغذیه
و...

تشریف بیارید:

http://ghasedoon.blog.ir/post/55

پاسخ:
سلام و ادب 
بسیار جالب قابل تامل و باعث تاسف بود 
با تشکر
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۸ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگارى ها در دوستى علىّ علیه السلام در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.
ایام تسلیت باد .. التماس دعا
عاقبتتون بخیر 
پاسخ:
سلام و ادب 
ممنون از هدیه و حدیث زیبایی که بیان.کردین 
با تشکر
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۷ حزب الله سایبر

مطلب شما در سایت حزب الله سایبر به آدرس: http://hizbullahcyber.com/link/600 منتشر گردید.

خواهشمند است مارا از به روز رسانی سایت خود آگاه و با درج لوگو در وبسایتتان یاری نمایید.

مدیریت سایت حزب الله سایبر

http://hizbullahcyber.com/


پاسخ:
سلام و ادب 
ممنون از اینکه قابل دونستید 
البته مثل اینکه لینک رو اشتباه فرستادین
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۰ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیز ..................... عیدتان مبارک
با مطلب "بهترین و جذاب ترین امکانات گوگل" در خدمت شما هستم.
لطفا به ما سر بزنید!
موفق و پیروز باشید ................... یــــا عــــلی (ع)
- مدیریت پارسی سمپاد - 
#عرفان اقوامی
پاسخ:
سلام و ادب
با تشکرءاز پیامتون
یا علی
سلام
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
*********************************
شهادت حضرت مادر تسلیت....
التماس دعا
لب به لب رسید و بوسه ایی ناب زدیم... لب خند بدون ناراحتی روی لبم نشست. برداشتمش؛ و او مرا گرفت. حس طبع فاضل مرا گرفت
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۴۶ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الساقی العطشا ارواحناله لک الفدا

یا اباالغوث ادرکنی
ای پدر درماندگان به فریادم برس...
با هم زمزمه کنیم.....
سلام علیکم...
عرض ادب و احترام محضر شما بزرگوار دارم....
روزهای آخرین بی مادریست و به رسم جوانمردی
فداییان ولایت و راه حسینی حضرت ارباب حسین جان ؛روضه دخیل علمدار
عالم را برپا می کنند و ذکر شریف عباسیه را سر می دهند
شما نیز در این دخیل حسینیه ی ققنوس دعوت هستید و خاک پایتان را نور دیده ما فرمائید...
انشاالله ....
التماس دعای عهد وفرج مولایمان فراموش نشود.....
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۷ علی اکبر مجنون الحسین جان



بسم الله الرحمن الرحیم

هدیه ی ققنوس کربلا

لبیک یا علی النقی، جانم به فدای نام زیبایت
شما هم مشارکت کنید
السلام علیک یا داعی الله ؛یا امام علی ابن محمد ایها النقی التقی ارواحناله لک الفدا

باسلام وادب محضر همه بزرگواران ؛ خواهران گرامی ام و برادران عزیزم

به سمع و نظر شما سروران نورانی خود می رساند؛ چندسالی است عده ای آلوده به شرک توحیدی و نبوی و ولایی
دست به توهین و تخریب وجود نازنین مولایمان حضرت امام نقی روحنافدا؛این امام بی بدیل و پاره ی تن مادرسادات
زده اند و هر روز این موضوع در رسانه های بیگانه و در موتورهای جستجوگر اینترنتی؛پررنگ تر می شود.
لذا خواهشمند است شما نیز به طرح مشارکتی حمایت از آن مولای نازنین ؛حسینی وار و علمداری همچون
مولایمان ابالفضل العباس ارواحناله لک الفدا بپیوندید...
و مشت محکمی را بر دهان دشمنان ابوجهل صفت و ذاتی؛نسبت به  خاندان توحیدی نبوی و علوی و فاطمی
بزنید..هم این کار شما امر به معروف و نهی از منکر عظیمی در راه ولایت در فضای مجازی به طور هماهنگ محسوب خواهد شد
هم یکپارچگی تمام فضای مجازی را به همراه خواهد داشت....
اگر بتوانید هدر یا عکسی را در صفحه به صورت ثابت قرار دهید این کار شما بسیار زیبا و پسندیده خواهد بود...
در صورت تمایل نیز می توانید تصاویرتان را از طریق این لینک برای عقیق و یا به نشانی yaemamnaghi@gmail.com ارسال کنید..

اجرکم عندالله لشگر حضرت صاحب الامر ارواحناله لک الفدا
 لبیک یا امام الهادی نقی ارواحناله لک الفدا
باتشکر ؛العبد؛مجنون الحسین جان
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">