روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

زیارت دوره(مساجد سبعه)

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بعد از مسجدا قبا که اولین مسجد اسلام هست به مساجد سبعه رفتیم.

این منطقه ،جائی است که مسلمانان دربرابرلشکر احزاب ایستادند یعنی همون میدان جنگ خندق.

مسلمانان بنا به توصیه سلمان فارسی در برابر لشکر دشمن خندق بزرگی را حفر کردند که مانع ادامه حرکت دشمن شد وبعد هم که حماسه رویاروئی تمام اسلام وتمام کفر به وقوع پیوست.

اما داستان مساجد سبعه این است که در هنگام حفر خندق، هرکس موضع خاصی برای عبادت داشت که الان اون جاها تبدیل به مساجد کوچکی شده من جمله مسجد پیامبر ، مسجد امیر المومنین مسجد حضرت زهرا و مسجد سلمان .

وهابیت ملعون برای از بین بردن اثاراسلامی با هدف تخریب این بناها به بهانه شرک واز این جور خذعبلات از تعمیر و مرمت این مساجدجلوگیری کردند .همچنین با مسدود کردن مسیر ورود به مسجد امیر المومین وهمچنین مسجدحضرت زهرا آنها را از دست رس مردم خارج نمودند.

مصلای امام علی علیه السلام

درسفر قبلی که سال گذشته داشتم از زیارت دو این مکان محروم بودم ولی امسال توفیق داشتیم و درب باغی که مسجدامیر المومین درون ان قرار گرفته بود باز بود وتونستیم بریم داخل مسجد .همچنین مسجدحضرت زهرا که ال سعود ملعون در جلوی ورودی ان کیسوک بزرگی قرارداده تا کسی نتواند داخل ان شود را هم برخی از دوستان از بالای دیوار واردش شده بودند. این عکس مسجد ایشون هست.

این عکس خیلی کمیابه قدرش رو بدونید

خدا لعنتشون کنه که این باید وضع محل نماز خوندن حضرت زهرا باشه.

 

نظرات  (۱)

خدا لعنتشون کنه...
مادر مادر مادر :((
ماه صفر تموم شد وغم حضرت مادر....
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">