روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

بانوئی از نسل آفتاب

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

سلام و ادب 

ببخشید که یه چند وقتی فرصت نشد به وبلاگ سر بزنم و هم نظرات دوستان رو تائید کنم و هم مطلب جدید قرار بدم 


البته بی دلیل هم نبوده 


اخه همزمان با شب ولادت حضرت زینب سلام الله علیها خداوند متعال به ما نظر لطفی داشتند و دختر کوچولوئی به زندگی ما ارزونی داشتند تا چشم و چراغ زندگی ما بشه 


دعا کنید تا سربازه ائی باشد در مسیر ولایت 


فعلا فرصت خیلی ندارم 

ان شالله به زودی بروز میشم 

یا علی 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲

نظرات  (۴)

سلام و عرض ادب
قدم حلما خانم مبارک ان شالله
تبریک

یـ علی ـا
«خنده بر هر درد بی درمان دواست»
اما اینجا 
وقتی تابوت می بینند 
می گریند!...


ایام فاطمیه تسلیت....
پاسخ:
سلام
بر شما هم تسلیت
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۰ سجاد عسکری
سلام حاج سلار...
قدم نو رسیده مبارک...
ان شاءالله زیر سایه امام زمان عج باشن
التماس دعا
سلام حاج سالار . خوبید انشاالله ؟
به به قدم نورسیده مبارک . انشاالله نگاه حضرت زینب پشت کوچولوتون باشه . بابای مهربون مراقب گل دختریتون باشید و از طرف من ببوشینش . یا علی
پاسخ:
سلام 
الحمدالله
ممنون سلامت باشین 
دعا کنید گلی از گل های بهشت باشه 
چشم 
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">