روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

چند تیکه از عالم سیاست، فرهنگ و خنده

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ

1- میگفت شاه نتونست با توجه به اساس نامه حسینه ارشاد ، اونجا رو تصرف کنه ولی این نظام دانشگاه آزاد رو که اساس نامش شبیه حسینه ارشاد بود رو تونست تصرف کنه ؛

یعنی این نظام  زورش یا شاید هم (دیکتاتوریش ) بیشتر بوده؟؟؟؟

اما من میگم شاه نفهمید حسینه ارشاد داره انسان تربیت میکنه برای نابود کردن طاغوت (البته یکی دوتا چیز دیگه هم در اومد از توش)

ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی فهمید که برخی دارن از سیستم و فضا و امکانات و حاشیه امن دانشگاه آزاد برای زمین زدن نظام استفاده می کنن. به همین خاطر گوششون رو پیچوند تا فکر نکنن کسی نمی فهمه

حالا هرچی هم که بخواین بگین

حاج اقا یه کم آب بخورید براتون مفیده


2-  یعنی من عاشق این ولایت مداری دولت یازدهم هستم

هنوز سخنان رهبری در باب فرهنگ تموم نشده

وزیر فرهنگ بیانیه داده و خودش رو به اصطلاح زده به اون راه

انگار نه انگار مخاطب اصلی انتقادات رهبری وزارت خونه فرهنگ بوده

تازه بعد از کلی سلام و صلوات خودش و وزارت خونه ش رو آماده هرگونه جانفشانه در راستای تحقق سخنان رهبری دونسته و از این صحبتا

فقط من موندم جناب شما و رئیستون که حتی وقت چند دقیقه حضور در همایش ملی روز راهیان نور نداشتین، با حضور در کنسرت های موسیقی پاپ و عکس انداختن با فلان خواننده و بازیگر و ... می خواین فرهنگ غنی اسلامی و منویات مقام معظم رهبری رو در سطح جامعه اجرا و پیاده کنید !!!

در ضمن  اقای روحانی که گفتن دلشون برای شبای عملیات تنگ شده و ... یه قدم رنجه می کردن تا اهواز و جنوب که رفتن طوری میشد یه سری هم به یکی از مناطق دفاع مقدس می زدن ؟

شاید آقایون فرهنگ رو فقط تو کنفرانس و سمیناهار پیاده می کنن و این مناطق خاکی در فرهنگ آقایون محلی از اٍعراب نداره

والله با  این نونای شورشون 


3-  حکایت ما با این زیبا کلام هم شده حکایت اون سرقتی که همه ی در و همسایه مقصر و علت سرقت بودن الا جناب دزد.

بعد از بر رسمیت شناختن اسرائیل و نامه فدایت شوم فرستادن برا نتانیاهو حالا حق با گروهک تروریستی جیش العدل هست که اشتباها چند نفر رو دزدیدن و از روی خطا چند ده نفر رو کشتن 

من نمی دونم آخه مطرح شدن و رسانه ای شدن چقدر لذت داره که حتی به قیمت فروختن عزت ملی و خون هم وطنات حاضری به دستش بیاری؟

در ضمن اگه حرف نزنی قطعا من یکی نمی گم لالی....

( یعنی هرچی فکر کردم توی تیتر برای این شخصیت چی بذارم هیچی به ذهنم نرسید سالبه جزئیه هست اصلا--صرفا جهت تکمیل ادخال سرور همراه آقایون اومده مطلب زیبا کلام )



ما بریم دیگه اگه زنده بودیم بعدا میایم و اون دو تا مطلبی که تو لیست هست رو هم تکمیل می کنیم :)

نظرات  (۳)

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

با سلام .من شمالی هستم ، باید عارض شوم که آقای رئیس جمهور برای تعطیلات عید به مازندران برای تفریح سفر کردند که البته علنی نشده و دیگر فرصتی نمانده تا مناطق عملیاتی جنوب سر بزنند!!!!!!!!!!!!! وضع ما این چنین است،واقعا جای تاسف است !!!!!!

پاسخ:
سلام 
خدا اخر عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه 
با سلام...

آبدیده یا آبداده چه تفاوتی با هم دارند؟

http://farsiyad.blog.ir/post/6

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">