روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

ثبت نام دیدار با خانواده شهید احمدی روشن

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

به حول قوه الهی ، طبق روال برنامه ماه های گذشته، برنامه دیدار با خانواده شهید احمدی روشن برای ماه خرداد هماهنگ شده است.

دیدار روز جمعه ۱۶ خرداد برگزار می شود.


علاقمندان جهت شرکت در این دیدار اینجا کلیک کنند.

شهید احمدی روشن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۶

نظرات  (۱۶)

سلام حاجی
شما هم با این دیدارها فقط دل ما رو می سوزونین . حالا ما که نمیتونیم بیایم باید چیکار کنیم ؟ (گریه)
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۳ فاطمه باصری
سلام

 شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.



ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک

ماه میلاد سه پرچم دار عشق

دلبر و دلداده و دلدار عشق

ماه میلاد سه ماه عالمین

سید سجاد و عباس و حسین(ع)
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹ یاد گرفتم...
سلام


http://farsiyad.blog.ir/post/1

و معرفی کتاب


http://baketab.blog.ir/post/13
سلام
روزتون مبارک...
 رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

مَن تَعَلَّمَ فى شَبابِهِ کانَ بِمَنزِلَةِ الوَشمِ فِى الحَجَرِ وَ مَن تَعَلَّمَ وَ هُوَ کَبیرٌ کانَ بِمَنزِلَةِ الکِتابِ عَلى وَجهِ الماءِ؛

 هر کس در جوانى اش بیاموزد، آموخته اش مانند نقش بر سنگ است و هر کس در بزرگ سالى بیاموزد، مانند نوشتن بر روى آب است.

نوادر راوند ص18

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۷ تبادل لینک رایگان
تبادل لینک رایگان جهت افزایش بازدید
http://link.elinachat.com
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۶ فاطمه باصری
سلام

 

خدایا

به نفع ما تدبیر فرما و نه بر ضرر ما

و مکر خود را در مورد دشمنان ما قرار ده و متوجه ما مساز

و دیگران را بر ما پیروز مگردان


"دعای چهارم صحیفه ی سجادیه"


شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۲ بچه های مسجدی ماهشهر
آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
فرا رسیدن ماه ضیافـتـــ الهــی  مبـارک بــاد .[گل]
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۴ قلمداد ظهور
حیرانم/ــــــــــــــــــــــــــــ میفهمی؟ حـــــــــیران...!


۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ در مسلخ عشق
سلام! خوش به حالتان که می توانید با خانواده شان دیدار کنید و با یادگار شهید دقایقی هم کلام شوید.
ما که با کتابها با این خانواده دیدار می کنیم.
*
شما روزانه چه مقدار از وقت خود را با کتاب سپری می کنید؟
کتاب را می خرید یا امانت میگیرید؟
منتظر پاسختان در کلبه حقریانه خود هستم.
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ میرزا حسین خان طناز الرعایا!
سلام
با داستانی واقعی به روزم
جنایتی هولناک از صهیونیسم جهانی در قرن 19 در اروپا
به سبک فیلم های ژانر وحشت هالیوود!
خواندن متن به بیماران قلبی توصیه نمی شود

۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ میرزا حسین خان طناز الرعایا!
سلام
با داستانی واقعی به روزم
جنایتی هولناک از صهیونیسم جهانی در قرن 19 در اروپا
به سبک فیلم های ژانر وحشت هالیوود!
خواندن متن به بیماران قلبی توصیه نمی شود

سلام حاجی با پست دوست مظلوم من بروزم .
یا علی
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ قلمداد ظهور
برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
با سلام
ممنون که از وبلاگ بنده دیدن نمودید
بنده خبرنگار خبرگزاری تسنیم / شبستان / بسیج
بله همه کار خودمه
دسته بندیش کنم؟
من هر خبری که تهیه میکنم و به خبرگزاری ها ارسال میکنم رو تو وبلاگمم کار میکنم
بخاطر همین پراکندست
ممنون از راهنماییتون
زنده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">