روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

روزانه نویسی های من

روزانه نویسی من از فرودگاه مهر آباد، ترمینال حجاج در اردیبهشت 1390 شروع شد

بعد از ماه میهمانی

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

سلام به همه دوستان 

ان شالله طاعات و عبادات همگی مورد قبول حضرت دوست  قرار گرفته شده باشه.

اگه خیلی دیر شد بروز کردن وبلاگ به این خاطر بود که توی ماه رمضون، سعی کردم کمتر وقتم رو بیام توی نت و تلاش کردم بیشتر از وقتم استفاده کنم.



نکته اخلاقی

درسته که ماه رمضان تمام شده ولی قرار نیست روزه دار بودن هم تمام شده باشه

البته منظورم از روزه داری، صرفا امساک از خوردن و آشامیدن نیست. که این امر فقط ظاهر روزه هست ،

 بلکه امساک از گناه هست که روح واقعی روزه هست




بعد از مدتها، علی بن موسی الرضا کرم کردن و هفته آخر رمضان توفیق زیارت بارگاهشون را نصیب ما کردن.


اولین سفر حلما خانوم هم، پابوسی درگاه ثامن الائمه شد.

البته دخترمون چون دیگه داره دندون در میاره، یه مقدار بی قراری می کرد

وقتی از بازرسی حرم رد می شدیم و وارد صحن میشدیم، حلما خانوم شروع می کرد به حرف زدن و یک ریز تا وقتی وارد رواق می شدیم همین طور حرف می زد. موقع برگشت هم باز تا زمانی که می خواستیم از حرم خارج بشیم خانوم حرف می زد.


جای همه ی دوستان به شدت خالی ، هر شب ساعت 12 در حرم برنامه بود. 

سخنرانی آقای میرباقری و مناجات خوانی و مداحی سید مهدی میرداماد هم در حرم مطهر شور و غوغای خاصی داشت.



بگذریم که هرچی بخواهم بگم، بازهم حق مطلب ادا نمیشه

فقط دعا میکنم ان شا الله زیارت نصیبتون بشه


اگه عمری باشه و خدا بخواد یک مطلبی در مورد زیارت حضرت، به ذهنم رسیده که انشالله در اولین فرصت بنویسم و منتشرش کنم .




نظرات  (۶)

(◡‿◡✿)

خیلی کم می خندیم،

خیلی تند رانندگی می کنیم،

خیلی زود عصبانی می شویم،

تا دیروقت بیدار می مانیم،

خیلی خسته از خواب برمی خیزیم،

خیلی کم مطالعه می کنیم،

اغلب اوقات تلویزیون نگاه می کنیم

و

خیلی بندرت دعا می کنیم

http://salamshokravi.persianblog.ir

شکروی

(◔◡◔)(◕‿◕)(◔◡◔)

۱۴ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۰۶ سیدحسین هدایتی
السلام علیک یا علی بن موسی


۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۵ فاطمه باصری
سلام

 پروردگارا

یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند

همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی روح تو خانه گزیده است !

لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
 در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

.......................................
چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.
 
اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
کلیپ های بازی در سایت آپارات
نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

لینک دانلود 1 : 
 
http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 : 
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


لینک ویدیو ها در یوتیوب

نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .

۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۶ آلبالالیلوالا
salam

enshalah baz ham tashrif biarid ziarat...

panjere foolade reza ... barate karbala mide 

gereftiid ???

ya ali
سلام حاج سالار خوبین ؟
انشاالله خدا حلما خانوم رو براتون نگه داره .
مشتاق دیدن روی ماهش هستم .
اگه مایل بودین همینجا یه عکس ازش بزارین . ببوسینش
یاعلی و التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">